3 april 2011

Vilken helg! Förr kändes det som att jag inte gjorde någonting på helgerna men nu dem senaste har varit fullsmockade.

Fredag: Började dagen med att läsa lite på en av artiklarna vi ska ha seminarium på tisdag. Sedan for jag på kansliet för möte och blev även bjuden på lunch, sushi! yummi! :) Sedan fortsatte dagen med att jag hade träning med tjejerna och sedan direkt hem för att laga middag och invänta gäster från Bålsta. Kvällen fortsatte med party och utgång, och en efterfest hos oss efter det. Dock fick jag gå lägga mig rätt tidigt då jag skulle upp tidigt dagen därpå.

Lördag: Upp 7.15 för två basketmatcher. Gick helt okej och det var kul att få se tjejerna spela på riktigt, var första matcherna som jag deltog i. Sedan mötte jag upp Malin, Mimmi, Alice och Ida för en fika på töners. riktigt trevligt. På kvällen ordnade vi storfest hemma hos oss och en massa folk kom hit och vi spelade lite drick-spel och sångspel. Tyvärr slutade inte kvällen på bästa sätt, men jag hade iaf kul så länge det varade!

Söndag: Upp för jobb och sedan hem till Sabbe ett tag för återberättning av kvällen/natten. Sedan träning och ja nu sitter jag här och precis ätit middag. Det var min helg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0