5 april 2011

Ja, igår blev det inget skrivande för att jag satt hela dagen med en artikel om Wasta-systemet i Libanon och blev kvar vid 02.00 i natt och vaknade vid 05.00 men klev inte upp fören 06.30. Alltså inte alltför mycket sömn, men det kändes bra på seminariet, dock måste jag sitta nu och läsa två internationella artiklar till på torsdag + skriva så det är fullt upp! Var i totalt upplösningstillstånd igår men ett litet ljus sken upp dagen iaf. Fick näligen veta juridiktentan igår och jag fick A! Mitt första A, så jag är nöjd :D

Nä nu ska jag fortsätta att läsa om frivillighetsarbete i Indien och om normer inom NGO sektorn! Ja, nu kör vi :)



Lägger upp en bild på Birger, storsjöodjurets son!


Kommentarer
Postat av: sofia

Allt är bra med mig :) känns lite knäppt att inte träna med laget varje dag bara nu när säsongen är slut. Jag spelar med Visby och vi kom 5a i serien :) vi åkte ut mot Luleå med 4 poäng.. vi spelade två matcher mot varandra.. typ kval till semin kallas det :P haha! vi vann en och förlorade en och mellanskillnaden i poäng blev att luleå vann med 4a så dom gick till semi :) dom möter ju telge ikväll i finalen :)



Jag ser att du har mött Birger, akta dig för hans far.. han finns ju på rikt ;)



Är allt bra med dig ? du verkar få plugga så mycket :P



Kramar :)

2011-04-05 @ 19:35:08
URL: http://sofia16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0