31 mars

Sista dagen på mars och imorgon är första april, då får man se vem det är som lyckas lura mig eller jag dem? Är tyvärr (rätt bra egentligen, men i detta sammanhang) väldigt dålig lögnare. Kan inte ljuga, det är som att det står skrivet i pannan, "JAG LJUGER"! Men kommer garanterat bli lurad ifall det är någon som får för sig det.. imorgon går min morgontidning ut :( Har haft gratis i en månad och jag har gillat de! Kliva upp på morgonen, göra frukost, koka kaffe och sedan sitta o läsa i tidiningen. Hur skönt som helst! :) Men som student vet jag inte om jag har råd eller rättare sagt prioriterar en morgontidning. Sedan är jag inte helt nöjd med LT som jag nu hade på prov. ÖP är kanske bättre? Ska ringa och höra om de inte erbjuder nå prov! ;) Btw. saknar kuriren!

Vad händer idag då? Känns som att jag har hunnit göra jätte mkt! Sabina sov över här så då klev vi upp 7 och käkade frukost innan vi gick till föreläsning. Gillar den nya kursen men jag har så svårt att fokusera på morgonföreläsningarna. När jag tatt mig igenom föreläsningen gick ja o Sabbe ner på stan och jag köpte en ny vår jacka från VILA, förhoppningsvis kommer inte hela Sverige komma med samma(dock stor risk)! Fyndade även ett par gröna chinos och klippte mig idag! :) Sedan ahr jag inte gjort så mkt efter det. Fryser och känner mig allmänt bitter, borde plugga men kan inte riktigt koncentrera mig... Livet är tungt ibland!


Tack för mig, bittra tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0