8 april 2011

Ja, vad ska jag säga klockan är halv tolv en fredag kväll och här sitter jag. Har varit hemma hela kvällen och bara tagit det lugnt. Tvättat har jag faktiskt gjort och sedan bara suttit och pratat med Malin :)

Annars har dagen varit rätt trist.. klev upp, drack kaffe + vatten, tränade, åt frulle, pluggade på skolan, köpte ett par leggins, basketträning, tränade själv och ja laga middag. Där har ni min dag. Har spenderat mycket tid med mig själv och faktiskt att det känns bra samtidigt som det skrämmer mig. Var nämligen igår och gjorde något som var oerhört svårt att göra samtidigt som det kändes så himla skönt. Visst är det konstigt att man kan känna så ibland?
Jag tänker inte här i bloggen gå in på vad det handlar om, känner att det är alldeles för personligt.. men jag vill ändå bara skriva av mig lite. Så småningom kanske jag kommer tala om det öppet, men just nu måste jag låta tiden ha sin gång. 

                                                          



                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0